Поліроль «рідке скло» від японської компанії Willson стає все більш популярним засобом для захисту кузова автомобіля від негативних впливів навколишнього середовища. Але як і багато інноваційних продуктів, «рідке скло» обросло кількома міфами. Наскільки вони реальні?

 

Міф: покриття розтріскається при ударі

Оскільки засіб називається «склом», хоч і «рідким», то у нього ті ж недоліки, що і у скла. І якщо по нанесеному покриттю вдарити чимось важким, то воно трісне або покриється осколками.

Факт: «Рідке скло» від Willson полімеризується після нанесення і створює міцну прозору плівку, за яку і отримало свою назву. Але плівка ця полімерна, в її складі є компоненти, які не дадуть покриттю тріснути або розсипатися.

 

Міф: кузов згниє, а фарба зітреться

За інструкцією перед нанесенням засобу «рідке скло» кузов треба очистити, а краще - відполірувати. Від цього лакофарбове покриття зітреться, що призведе до передчасної корозії кузова.

Факт: Дійсно, якщо фарба на автомобілі покрита дрібними подряпинами, то кузов перед нанесенням «рідкого скла» треба полірувати. Але не варто робити це кожного разу! У лінійці продуктів Willson існує спеціальний очищувач, який готує поверхню машини до нанесення поліролі. Він не містить абразивів і не зменшує шар лаку. А покритий «рідким склом» кузов навпаки, краще захищений від корозії, ніж непокритий. Адже «рідке скло» заповнює тріщини і перешкоджає попаданню вологи і бруду.

 

Міф: фарба вигорить швидше

Існує думка, що поверхня автомобіля з «рідким склом» на ній, вигорить швидше, а в деяких випадках навіть згорить.

Факт: Склад «рідке скло» від Willson має захист від ультрафіолетових променів, тому під ним фарба залишиться такою ж, як і була. А те, що від заломлення променів сонця на фарбу вона згорить, взагалі смішно: для цього потрібна спрямована лінза, а не прозоре покриття.

 

Міф: найкраще «рідке скло» працює на склі

Оскільки склади звичайного скла і «рідкого» в чомусь схожі, значить саме на склі захисна поліроль Willson працює найкраще.

Факт: Поліроль «рідке скло» від Willson розроблена і призначена для лакофарбового покриття автомобіля. Саме з ним у неї відбувається найкраща адгезія і, відповідно, виходить кращий результат. На скляні поверхні наносити «рідке скло» можна, а ось на лобове - не рекомендується. Справа в тому, що щітки ( «двірники») нерівномірно пошкодять захисне покриття, і тоді на склі можуть бути смуги.

 

Міф: «рідке скло» прибирає подряпини на кузові

Якщо засіб так добре заповнює тріщини і рівномірним шаром покриває фарбу, значить він приховає старі подряпини на автомобілі.

Факт: Насправді подряпана машина такою і залишиться. Так, після нанесення «рідкого скла» вона буде блищати, але подряпини на ній нікуди не подінуться. Тому перед обробкою «рідким склом» подряпану машину рекомендується відполірувати або хоча б обробити спеціальним засобом-очищувачем, який є в лінійці продукції японської компанії Willson. Головне - користуйтеся оригінальними засобами і ні в якому разі не підробкою.